Vacature Manager Inkomen

Heb je ruime ervaring in de volmachtmarkt voor Inkomensverzekeringen en heb je talent om zaken centraal te organiseren? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega die deze uitdaging aan wil gaan!

 

 Waar kom je te werken?

 

 Centraal Volmachtbedrijf ondersteunt sinds 2016 de bij haar aangesloten, zelfstandig werkende kantoren met cruciale volmachtwerkzaamheden. We groeien daarin sterk: inmiddels zijn, verspreid over het hele land, al 30 volmachtkantoren met 55 locaties aangesloten en faciliteren wij een platform met toegang tot meer dan 20 volmachtgevende verzekeraars. De aangesloten kantoren draaien volledig zelfstandig maar maken gebruik van een groot aantal voordelen van aansluiting bij het netwerk van Centraal Volmachtbedrijf.

 

Bij een beperkt aantal kantoren is een substantiële portefeuille aanwezig van volmacht-inkomensverzekeringen (Ziekteverzuim, WGA, WIA en ZW), bij andere kantoren is echter geen volmacht verleend door verzekeraars maar is wel een portefeuille provinciale inkomensverzekeringen aanwezig.

 

Om ook hier meerwaarde te kunnen bieden is Centraal Volmachtbedrijf dit jaar een eigen volmachtkantoor gestart onder de naam CS Volmachten. Vanuit dit volmachtbedrijf bieden wij de aangesloten kantoren in ons netwerk een platform om de inkomensverzekeringen in volmacht te sluiten, zij worden dan subagent van CS Volmachten.

 

Omdat onze partner Söderberg & Partners ook belang heeft genomen in kantoren die niet zijn aangesloten bij het netwerk van het Centraal Volmachtbedrijf is het achterliggende netwerk nog veel groter, ook die kantoren kunnen subagent worden van CS Volmachten. Je komt dus echt in een sterk groeiende, ambitieuze organisatie te werken die ook op de lange termijn visie heeft.

 

Wat ga je doen?

 

Jouw rol zal bij de start een dubbelrol zijn. Aan de ene zijde organiseer je de centrale voordelen vanuit het CVB voor de aangesloten kantoren met eigen inkomensvolmachten, denk bijvoorbeeld aan het oppakken van de experience rating, het uitrollen van een gestructureerd plan van aanpak, het begeleiden van de kantoren met een inkomensvolmacht. Uiteraard krijg je toegang tot onze managementinformatiesystemen waarmee je het gereedschap hebt om voor de kantoren analyses te maken. Je tweede rol is het organiseren van een volwaardige inkomensafdeling (met acceptatie en schade) bij CS Volmachten. Binnen ons netwerk hebben wij veel ervaring met arbodienstverlening en amplitief verzuimbeleid, je kunt hier dus volop putten uit aanwezige bronnen.

 

Voor CS Volmachten kan dit betekenen dat je in de beginperiode naast het organiseren ook geconfronteerd kan worden met acceptatievraagstukken.

 

 

 

Wie ben jij?

 

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan bij een gevolmachtigde op het gebied van Inkomensverzekeringen
  • Je kunt processen organiseren voor de lange termijn en ziet dus wat nu moet gebeuren om straks gestructureerd en eenvoudig te werken
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding, aangevuld met Wft diploma’s
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het aansturen van collega’s
  • Je bent ondernemend, klantgericht, resultaatgericht en haalt plezier uit innovatie en toekomstbestendige veranderingen;
  • Je bent commercieel en communicatief zeer vaardig.

 

Wat bieden wij jou?

 

  • Uiteraard een goed salaris dat past bij jouw werkervaring en opleiding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband (40 uur);
  • Een zeer goede werksfeer met enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Een auto van de zaak;
  • Je krijgt veel vrijheid en hebt de ruimte om jouw ambitie in een unieke organisatie waar te maken.

 

Enthousiast?

 

Ben je enthousiast geworden of heb je eerst nog vragen over deze functie? Neem dan contact met ons op via hr@centraalvolmachtbedrijf.nl.

 

 

 

 

 

 

 

Heb je vragen, opmerkingen of wil je graag contact opnemen?